מכירות בטלפון, לעזאזל!

מכירות בטלפון, חלק מחיינו אם נרצה או לא⁠

לא היתי טוב בזה, מודה. היתי מקבל 10 שיחות ביום מפרסום ממומן בגוגל ובקושי סוגר עסקה אחת.⁠

זה היה סיוט, באמת. כבר היתי די מיואש, בסוף כשאתה משקיע תקציבים גדולים בפרסום ולקוח כבר מגיע אליך ואז חומק לך מהידיים זה לא כיף.⁠

רציתי להבין למה, ואחרי המון שיחות, ניסויים שעשיתי על עצמי ועל הלקוחות שהתקשרו הבנתי את הדבר הכי פשוט שיש:⁠

שאני צריך לסתום את הפה.⁠

כשלקוחות מתקשרים אלינו יש לנו דחף למכור, אנחנו בטוחים שאם נהיה כריזמטים זה ישכנע את הצד השני לפתוח את הארנק… אבל לא ככה זה עובד.⁠

כשלקוח ראה את המודעה שלכם הוא כבר החליט ליצור איתכם קשר, הוא מעונין במוצר שלכם..במקום להתעסק בלמכור חשוב להקשיב ולנסות להבין את הפיתרון שהלקוח מנסה להשיג. ⁠

יש כלל אצבע שאומר ש80% מזמן השיחה הלקוח אמור לדבר, כן ככה זה. תנו ללקוח להגיד מה הבעיות שהוא חולם לפתור, וכשהוא מסיים לדבר פשוט תסבירו שבדיוק את הבעיות שלו זה מה שאתם יודעים לפתור.⁠

הרבה מאוד פעמים כשאנחנו שותקים ומקשיבים לצד השני, זה הצד המכירתי הכי טוב שניתן לעשות, זה מעביר תחושה ללקוח שיש כאן מישהו שמקשיב.⁠

ממליץ לכם לנסות בעצמכם, אצלי זה שיפר לי פלאים את כמות הסגירות⁠

אולי גם זה יעניין אותך...