מכירות בטלפון, חלק מחיינו אם נרצה או לא
לא היתי טוב בזה, מודה. היתי מקבל 10 שיחות ביום מפרסום ממומן בגוגל ובקושי סוגר עסקה אחת.
זה היה סיוט, באמת. כבר היתי די מיואש, בסוף כשאתה משקיע תקציבים גדולים בפרסום ולקוח כבר מגיע אליך ואז חומק לך מהידיים זה לא כיף.
רציתי להבין למה, ואחרי המון שיחות, ניסויים שעשיתי על עצמי ועל הלקוחות שהתקשרו הבנתי את הדבר הכי פשוט שיש:
שאני צריך לסתום את הפה.
כשלקוחות מתקשרים אלינו יש לנו דחף למכור, אנחנו בטוחים שאם נהיה כריזמטים זה ישכנע את הצד השני לפתוח את הארנק… אבל לא ככה זה עובד.
כשלקוח ראה את המודעה שלכם הוא כבר החליט ליצור איתכם קשר, הוא מעונין במוצר שלכם..במקום להתעסק בלמכור חשוב להקשיב ולנסות להבין את הפיתרון שהלקוח מנסה להשיג.
יש כלל אצבע שאומר ש80% מזמן השיחה הלקוח אמור לדבר, כן ככה זה. תנו ללקוח להגיד מה הבעיות שהוא חולם לפתור, וכשהוא מסיים לדבר פשוט תסבירו שבדיוק את הבעיות שלו זה מה שאתם יודעים לפתור.
הרבה מאוד פעמים כשאנחנו שותקים ומקשיבים לצד השני, זה הצד המכירתי הכי טוב שניתן לעשות, זה מעביר תחושה ללקוח שיש כאן מישהו שמקשיב.
ממליץ לכם לנסות בעצמכם, אצלי זה שיפר לי פלאים את כמות הסגירות
משרד פרסום אינטרנטי – כל מה שרציתם לדעת והתביישתם לשאול!
עד לפני שנים בודדות, המושג "משרד פרסום אינטרנטי", כלל לא היה קיים מהסיבה הפשוטה, השימוש המאסיבי בפרסום מקוון הן בגוגל והן ברשתות החברתיות החל רק