בניית אתרים וחנויות וירטואליות

בונה אתרים שהולך איתכם יד ביד

גבי הוטנר, מייסד חברת ריקס בע״מ - בונה אתרים ומפתח

אני גבי, נעים מאוד. 
אם אתם מחפשים בונה ומפתח אתרים שילך איתכם יד ביד- הגעתם למקום הנכון. למעלה מעשור אני כבונה אתרים מלווה עסקים רבים לעולם הדיגיטל. אני כאן כדי לבנות לכם אתר יפייפה ומקצועי שישרת אתכם שנים רבות. מעבר להיותי בונה אתרים, אני גם איש שיווק. אחד הדגשים המשמעותיים מבחינתי כשאני בונה אתר או חנות חדשה לעסק – היא לבנות בצורה שמתאימה לכל הפלטפורומות הפרסומיות כמו גוגל, פייסבוק ואינסטגרם. המטרה אצלי מאוד ברורה: כשבונים אתר זה למטרות עסקיות, נקודה. לכן אני בונה אתרים לפי דגשים שיווקים, ודואג לכך שהאתר יהווה לגולשים שיכנסו אליו נוחות משתמש מקסימלית על מנת להפוך אותם ללקוחות. 

רוצה שנתחיל לעבוד יחד?

אם אתם רוצים שנתחיל לבנות את האתר או החנות שלכם, השאירו כאן פרטים ואני באופן אישי אצור איתכם קשר כדי לתאם פגישת איפיון.

איך זה עובד?

בניית אתר לעסק שלך מורכב משלושה תהליכים עיקריים. השלב הראשון הוא האיפיון,  בו מעצב ישב איתך לפגישה האורכת כשעה, ישאב ממך את כל המידע אודות העסק שלך, ויחד תתכננו את הנראות העיצובית של האתר עם הדגשים המיתוגיים של העסק. לאחר האיפיון המעצב יתחיל לעבוד ויציג לך את הסקיצה העיצובית לאתר החדש שלך (מרגש)! כשהסקיצה העיצובית תאושר על ידך, היא תעבור לבונה אתרים שיוציא את הכל לפועל ויתן חיים לאתר שלך! 

בניית אתרים וחנויות אינטרנטיות מהחלל החיצון

המטרה- לפתוח סניף אינטרנטי לעסק שלך. אתר אינטרנט שיהיה הפנים שלך ושל העסק וימשוך אליו לקוחות מרחבי הרשת!

בניית אתר אינטרנט לעסק שלך הוא הצעד הראשון ואולי החשוב ביותר לגידול שלך בדיגיטל.  גולשים שעדיין לא מכירים אותך, ישפטו אותך לפי מה שהם רואים במסך. לכן, נרצה להעביר את המסרים הנכונים ולגרום לגולש להבין בצורה הטובה ביותר לאן הוא הגיע ולמה דווקא אתה האופציה הכי טובה עבורו. באמצעות ניסיון של מאות אתרים שבנינו, אנו יודעים לגרום להשפיע על התת מודע של הגולשים, ולגרום להם לעשות את הפעולות שיהפכו אותו ללקוח -> רכישה, השארת פרטים או שיחת טלפון.  בעזרת עיצוב מרשים, מותג שמדבר שפה אחידה וקרייאיטיב חד וקולע – נבנה לעסק שלך אתר על חלל.

אנחנו נבנה לך אתר בהתאמה אישית למותג שלך

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

סיכום שנה שעברה

בניית אתרים, חנויות אינטרנטיות ודפי נחיתה שבנינו בשנה שעברה.

מעט ממה שנעשה בשנה שעברה. את שנת 2022 פתחנו עם מלוא האנרגיות אחרי שנה מדהימה של המון עבודה, אתרים וחנויות לעסקים חדשים. אנו גאים להיות חלק מהצלחת הלקוחות שלנו, וכל זה בזכות הצוות המדהים של הסטודיו, שנתן את כל כולו עבור הלקוחות. מעצבים, בוני אתרים, משווקים, קופירייטרים וכל האנשי מקצוע שעבדו קשה – תודה לכם!