קידום אתרים בגוגל אורגני וממומן

קידום ממומן ואורגני בגוגל, מה עדיף?

גבי הוטנר, מייסד חברת ריקס בע״מ - מומחה לקידום אתרים בגוגל

היי, אז למי שעוד לא הספיק להכיר אני גבי. מומחה לפרסום ממומן ואורגני בגוגל. כעשור אני מקדם עסקים בגוגל ומוביל אתרים למקומות הראשונים בתוצאות החיפוש בגוגל ממומן וגוגל אורגני. תנו לי לספר לכם סוד- בשביל להכיר את האלגוריתם של גוגל צריך ניסיון והרבה. שום בית ספר לא יכול ללמד אדם את המערכת המורכבת והגאונית של החיפוש בגוגל! אחרי כל כך הרבה שנים שאני עובד צמוד לעסקים, מנהל מאות אלפי שקלים של תקציבי פרסום ונושם את גוגל בכל יום מחדש- אני יכול להגיד לכם שפיצחתי את השיטה. אני מכיר את אלוגריתם של גוגל כמו חבר קרוב, ויודע בדיוק מה הוא אוהב! אם אתם רוצים להיות באמת ברמה אחת יותר גבוהה מהמתחרים שלכם, ולקבל תוצאות בגוגל בהתחייבות- הגעתם למקום הנכון! אני מבטיח לכם שאני והצוות שלי נוביל אתכם לקדמת הבמה ובראש תוצאות החיפוש בגוגל בין אם אתם מעוניינים בקידום אורגני או פרסום ממומן!

רוצה שנתחיל לעבוד יחד?

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

להיות בראש תוצאות החיפוש של גוגל! תנו לנו להוביל אתכם להצלחה

קידום בגוגל, מה הם היתרונות ולמה כדאי להתחיל לקדם את העסק בגוגל עם ריקס

קידום אתרים בגוגל זאת אחת הדרכים הכי מבטיחות היום להביא לקוחות חדשים לעסק. קהל הגולשים שמגיע מגוגל הינו קהל שחיפש באופן יזום שירות או מוצר מסוים. במידה ואתם אלו שמספקים את מה שהגולש חיפש והופעתם לו בתוצאות הראשונות בגוגל – בינגו! סביר להניח שתתבצע עסקה.

בשונה מפרסום ברשתות החברתיות בהן הגולשים יושבים על הכורסא ורואים פרסומת שצריכה לשכנע אותם לרכוש, בגוגל הגולשים כבר משוכנעים-  הרי הם חיפשו את השירות / מוצר שלכם. 

עדיין אין לכם אתר?  אל דאגה אנחנו גם בונים אתרים מהממים.

אם אתם מחפשים צוות שינהל עבורכם את הקמפיין בגוגל בצורה המקצועית ביותר שיש, הגעתם למקום הנכון! השאירו פרטים ונקבע לשיחת אסטרטגיה לשיווק העסק שלכם בגוגל!

רוצים שאנחנו ננהל את הפרסום שלכם בגוגל?

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

קידום אורגני בגוגל או פרסום ממומן בגוגל

מה ההבדלים בין קידום אורגני בגוגל לבין פרסום ממומן בתוצאות החיפוש? החלטנו לעשות לכם סדר!

לפני שניגע בהבדלים ביניהם, בואו נדבר קודם על מה שמשותף. קידום אורגני ופרסום ממומן בגוגל הן שתי אסטרטגיות שונות על מנת להגיע לתוצאות הראשונות בגוגל.  מתי נרצה להופיע במקומות בראש תוצאות החיפוש? כשגולש מחפש מילים מסוימות – שיכולות להעיד על הכוונות שלו לרכוש מוצר או שירות שאנחנו מספקים = מילות מפתח. לפני תחילת עבודה על הקידום של האתר שלכם- בין אם אורגני או ממומן – נצטרך לבצע מחקר מילות מפתח מעמיק על מנת להבין מה הם המושגים הכי כדאיים ששוה לקדם בהם את האתר של העסק. אז מה בכל זאת ההבדלים בין שתי השיטות? הנה לכם השוואה:

פרסום ממומן בגוגל

קידום ממומן בגוגל זאת הדרך המהירה ללקוחות חדשים מגוגל. בעצם מהרגע שנבחר את המושגים והמילות מפתח בהם נרצה להופיע במערכת הפרסום של גוגל הנקראת Google Ads – אתם תופיעו מיד בתוצאות הראשונות הראשונות! מדהים לא?

שיטה זאת נקראת במונח המקצועי PPC – Pay Per Click: כלומר, תשלום על פי קליקים. כל פעם שגולש ילחץ על המודעה שלכם- המערכת תחייב אתכם בכמה שקלים. המחיר לקליק נקבע על פי התחרות הקיימת של אותה מילת מפתח ספציפית שאותה תרצו לקדם. 

בדומה לקידום האורגני, גם כאן יש עבודות ושיפורים שיש לבצע באתר עצמו- וזאת כדי המערכת של Google Ads תזהה את האתר שלכם כאתר איכות עם חווית משתמש טובה. בנוסף המערכת גם בודקת שאכן המילות מפתח שהוגדרו במערכת מופיעות גם באתר – וזה מה שמעלה את הציון איכות שלכם בעיני גוגל. ככל שציון איכות יהיה יותר גבוהה – כך נשלם פחות על כל קליק וכניסה לאתר. כן כן, אתם והמתחרים שלכם מפרסמים על אותה מילת מפתח- ואתם תשלמו פחות מהם על כל קליק אם האתר שלכם יהיה טוב יותר משלהם.

יתרונות:

  • תוצאות מיידיות, מהרגע שמתחילים לעבוד כבר מקבלים פניות מלקוחות באופן מיידי.
  • תוצאות ממומנות מופיעות מעל התוצאות האורגניות – כלומר סיכוי גדול יותר שילחצו עליכם בהיותכם מופיעים שם.
  •  גמישות – ניתן בכל רגע נתון להחליף בין המילות מפתח שבהם אנחנו מקודמים ובלבצע ניסויים. הגמישות מאשפרת לנו למצוא את המילים האיכותיות ביותר שמביאות הכי הרבה לקוחות.

חסרונות:

  • אתם מקודמים כל עוד אתם משלמים על קליקים וכניסות. ברגע שהפסקתם לשלם- אתם כבר לא מופיעים יותר. (בשונה מגוגל אורגני)
  • ככל שהתחרות של התחום שלכם גדלה- אתם משלמים יותר פר קליק.

מעוניינים בפרסום ממומן בגוגל לעסק שלכם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

קידום אורגני בגוגל

קידום אורגני בגוגל זאת בעצם הדרך ללמד את האלגוריתם של גוגל שהאתר שלכם הוא התוצאה הטובה ביותר למילת חיפוש מסויימת שאותה תרצו לקדם.

קידום אורגני מתבצע בשני מסלולים שונים בו זמנית:

ON SITE – עבודה על האתר של העסק שלכם והתאמתו מבחינה אורגנית לאלגוריתם של גוגל. כלומר: דואגים שהאתר שלכם יעבוד מהר, ושכל המילות מפתח שאנחנו רוצים לקדם יופיעו בו בכמות גדולה. המטרה היא שגוגל יבין שיש כאן שחקן חדש בשוק שהוא רלוונטי ויקדם אתכם לתוצאות הראשונות!
OFF SITE – עבודה מחוץ לאתר, אנחנו מקדמים את העסק שלכם באתרים אחרים ודואגים שמקורות אמינים מבחינת גוגל ימליצו עליכם. גוגל אוהב המלצות – אם המליצו עליכם, כנראה שאתם רלוונטים למילות מפתח שהופיעו בהמלצה. כמובן שזה על רגל אחת אך מדובר בתורה שלימה 😉

יתרונות:

  • לא משלמים על כניסות לאתר
  • מופיעים בתוצאה אורגנית ראשונה בגוגל – מה שמשדר עוצמה ואמינות של העסק
  • קיים קהל גולשים גדול שמחפשים בגוגל ומדלגים על המודעות הממומנות ולוחצים רק על ההתוצאות האורגניות
  • קידום אורגני איכותי מחזיק המון זמן, השקעה נכונה בקידום ארוגני יכולה להמשיך להביא לכם לקוחות חדשים לאורך זמן ללא מאמץ והשקעה כספית.

חסרונות:

  • יכול לקחת לא מעט זמן על מנת להגיע לראש תוצאות החיפוש. לרוב לוקח כ3 חודשים פלוס מינוס עד להשגת המטרה, תלוי בכמות התחרות.
  • מדובר בעלויות קידום גבוהות בתחילת הדרך מאחר וזה דורש המון שעות עבודה לקידום אורגני בגוגל. (אך בטווח הארוך חוסך המון כסף מכיוון שאין צרוך לשלם על קליקים וכניסות כמו בגוגל ממומן).

מעוניינים בפרסום ממומן בגוגל לעסק שלכם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם