איך עושים את זה נכון🍹
איך ליצור מודעות לפרסום בפייסבוק ואינסטגרם:
צבעים ופונטים 🌈:
יש שיגידו שחשוב כל הזמן להשתמש באותם צבעים על מנת ליצור מותג, לא בהכרח. חשוב שיהיה קו אחיד שמדבר את המותג שלכם, אבל זה יכול לבוא לידי ביטוי גם בפונטים ואלמנטים קבועים ולא רק בצבע. מה שחשוב מבחינת צבעים הוא למשוך את העין, צבעים בולטים שמושכים תשומת לב יגרמו ללקוח ברשת להתעכב על המודעה שלכם.
אלמנטים שמייצרים סקרנות 🧩:
כשאתה מייצרים מודעה לפרסום בפייסבוק ואינסטגרם, חשוב שבמודעה יהיה אלמנט מסויים שיגרום לגולשים לשאול את עצמם "מעניין מה כתוב שם".
האלמנט הזה יכול להיות תמונה, סרטון או אפילו כותרת מצחיקה. הפיד שלנו מפוצץ בפרסומות שאנחנו פשוט מדלגים עליהם, לכן מודעה חייבת לבלוט יותר מאחרות כדי ליצור מעורבות.
משרד פרסום אינטרנטי – כל מה שרציתם לדעת והתביישתם לשאול!
עד לפני שנים בודדות, המושג "משרד פרסום אינטרנטי", כלל לא היה קיים מהסיבה הפשוטה, השימוש המאסיבי בפרסום מקוון הן בגוגל והן ברשתות החברתיות החל רק