גבי הוטנר

איך לייצר פרסומת בולטת?

איך עושים את זה נכון🍹
איך ליצור מודעות לפרסום בפייסבוק ואינסטגרם:⁠

צבעים ופונטים 🌈:⁠

יש שיגידו שחשוב כל הזמן להשתמש באותם צבעים על מנת ליצור מותג, לא בהכרח. חשוב שיהיה קו אחיד שמדבר את המותג שלכם, אבל זה יכול לבוא לידי ביטוי גם בפונטים ואלמנטים קבועים ולא רק בצבע. מה שחשוב מבחינת צבעים הוא למשוך את העין, צבעים בולטים שמושכים תשומת לב יגרמו ללקוח ברשת להתעכב על המודעה שלכם.⁠

אלמנטים שמייצרים סקרנות 🧩:⁠

כשאתה מייצרים מודעה לפרסום בפייסבוק ואינסטגרם, חשוב שבמודעה יהיה אלמנט מסויים שיגרום לגולשים לשאול את עצמם "מעניין מה כתוב שם".⁠
האלמנט הזה יכול להיות תמונה, סרטון או אפילו כותרת מצחיקה. הפיד שלנו מפוצץ בפרסומות שאנחנו פשוט מדלגים עליהם, לכן מודעה חייבת לבלוט יותר מאחרות כדי ליצור מעורבות.

אולי גם זה יעניין אותך...

Woodi Epoxy

וודי אפוקסי הינה החברה המובילה היום בישראל בתחום האפוקסי קריסטלי. החברה ממקומת בראשון לציון, ומציעה חנות לאפוקסי וציוד היקיפי. כשבנינו את האתר של וודי אפוקסי,

חיבור אתר לזאפ – הצטרפות ומכירה בזאפ

ישראלים רבים משווים מחירים לפני רכישת מוצר חדש, וההשוואה הזאת לרוב קורית בזאפ. החנויות שמצליחות לתת הצעות אטרקטיביות דרך זאפ זוכות לתנועה אדירה וקהל לקוחות

דברו איתנו

בא לכם שניצור איתכם קשר מאוחר יותר? השאירו פרטים כאן :)

זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00-18:00.

טופס מהיר

אין צורך באימייל! השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם עוד היום.