בניית אתר תדמיתי- למי זה טוב ומה המשמעות שלו

אולי הכי נכון להתחיל בשאלה מה זה בכלל אתר תדמיתי? והתשובה? פשוטה. זה אתר שבא להעביר את התדמית העסקית של העסק. לאתרים תדמיתיים זקוקים כל מי שמספקים שירותים כמו עו"ד, רו"ח, מטפלים מתווכים, יועצים ועוד בעלי עסקים רבים אחרים.

הדגש באתר תדמיתי הוא על נראות מוקפדת

להבדיל מאתרים תדמיתיים יש סוג אחר של אתרים והם אתרים מכירתיים. כלומר, חנות וירטואלית שמוכרת מוצרים פיזיים כמו מוצרי קוסמטיקה, למשל. היום גם מספקי שירותים, מפתחים נכסים דיגיטאליים משלהם ומוכרים בנוסף לשירותים שלהם גם קורסים דיגיטאליים ועדיין, המטרה של מרבית בעלי העסקים, שיש להם אתר תדמיתי, היא לא למכור אלא לייצר רושם ראשוני מזמין, אלגנטי ומושך שיעודד לקוחות ליצור קשר איתם.

הדגש הוא על נראות מוקפדת וכמובן על הערך והתועלות שהם יוצרים ללקוחות שלהם  תועלות כמו למשל, חסכון בזמן וחסכון בכסף. ישנם בעלי מקצוע שהשירות שלהם הוא ויזואלי כמו מעצבים, אדריכלים, מאיירים וכדומה. במקרים כאלו, חלק אינטגראלי מהאתר יהיה הצגת העבודות.

המקפצה שלך בעולם הדיגיטל מתחילה כאן!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אתר תדמיתי לעסקים, כמו כל אתר אינטרנט, יכול להכיל מדף אחד, נקרא גם דף נחיתה, ועד מספר דפים שכוללים, מלבד דף הבית ודף אודות גם פירוט של השירותים השונים (בדף אחד או במספר דפים) ולעיתים קרובות גם מאמרים המעניקים ידע ומעידים על ידע ומקצועיות. איזה גודל יהיה האתר ומה הוא יכיל תלוי לא רק בתקציב של בעל העסק, אלא גם בצרכים שלו ובדרך שלו להביא לקוחות. זו הסיבה שכול בנייה של אתר, בין אם הוא תדמיתי או אחר, דורשת בראש ובראשונה הכרות עם בעל העסק, צרכיו ומטרותיו.  

כל עסק רוצה להשאיר חותם על הלקוחות

אתרים תדמיתיים יכולים לעשות יופי של עבודה ולגרום ללקוחות פוטנציאליים שמגיעים אליהם להתרשם וליצור קשר אם הם משדרים איכות ומקצועיות. לכן בעולם שבו הנוכחות הדיגיטאלית כל כך חשובה, כל בעל עסק שרוצה להשאיר חותם על הלקוחות הפוטנציאליים שלו חייב לבנות אתר אינטרנט מושך. כי הרושם הראשוני בהחלט קובע.

אנחנו ב-Rix בונים אתרי תדמית על מערכת וורדפרס ומבטיחים ש"הפנים" של העסק שלכם יצאו הכי אלגנטיים, הכי מרשימים והכי משדרים רצינות ואיכות.

אולי גם זה יעניין אותך...