אחד הדברים הראשוניים, שמרבית בעלי העסקים עושים, כבר בתחילת דרכם העסקית, היא להקים אתר. זה יכול להיות אתר קטן, של דפים בודדים או אפילו אתר של דף אחד וזה יכול להיות אתר גדול ואפילו פורטל שמכיל המון תוכן מתחלף וויז'ואל במגוון צורות.
חברות, ארגונים וגופים כאלו ואחרים לכולם היום ברור שאחד מהנכסים הכי ראשוניים והכי הכרחיים ששווה להשקיע בהם, הוא אתר. אתרים הם הפנים של העסקים. כנראה הדבר הראשון שמי שרק שמע עליכם, יפנה קודם כל למר גוגל לבדוק מה יש עליכם. ואז? זה המאני טיים שלכם. מה שהוא יפגוש, יכול להשפיע מאוד על המשך "היחסים ביניכם". עכשיו כשברור למה צריך לבנות אתר, השאלה הגדולה היא למי לפנות?
חברה לפיתוח אתרים- בונים לכם אתר מא' ועד ת'
על שלוש רגליים עומד אתר: אפיון, בנייה ועיצוב. כאשר שלב האפיון ייקח בחשבון גם את התוכן. חברות שעוסקות בפיתוח אתרים, אחראיות על כל "הקומפלקס" הזה. והן עושות אותו במגוון צורות וגדלים. כמו כל דבר בחיים, כשיש מישהו שעושה את אותו הדבר הרבה פעמים, הוא הופך למומחה. כך גם חברה לפיתוח אתרים.
המקפצה שלך בעולם הדיגיטל מתחילה כאן!
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
כבר מעצם שמה, אפשר להבין שזו ליבת העסק שלה. וזה העיסוק המרכזי שלה – לפתח אתרים. ואחרי שמפתחים אתר ועוד אתר ועוד אתר, אז ברור שיש סיכוי גבוה להצלחה. וזהו? אפשר לישון בשקט? בוא נאמר שזה לא הזמן להירדם בשמירה. זה הזמן להתחיל לבדוק את ההתאמה ביניכם. איך עושים את זה? הנה חמישה סעיפים שיעזרו לכם לעשות את הבחירה הנכונה עבורכם:
- ניסיון! כי כבר אמרו חכמינו "אין חכם כבעל ניסיון." כמה זמן החברה קיימת, שמונה חודשים או שמונה שנים? זה לא בדיוק אותו פרק זמן. זה לא אומר שחברה צעירה תהיה פחות טובה מחברה וותיקה זה רק אומר שמומלץ לקרוא את סעיף מספר שתיים.
- מה יש לה בקנה? כלומר תיק עבודות! איזה סוג של אתרים היא בנתה, האם היא בונה אתרים בסדר גודל שאתם רוצים? האם אהבתם את מה שראיתם? בסופו של דבר, אין כמו מראה עיניים. ואם זה מספיק טוב, אפשר לעבור לסעיף מספר שלוש.
- עם מי תדברו? מי עומד בראשה ומי יפקח על התהליך. וגם כאן חשוב לראות שיש כימיה. שמי שאתם מדברים איתו מוכן לענות לכם על שאלות וגם נותן לכם הרבה מידע משלו. בסופו של דבר אנשים עושים עם עסקים. אם יבטיחו לכם הרים וגבעות, אבל בסוף, כשתהיה לכם בעיה לא יהיה לכם למי לפנות ועם מי לדבר, זה פחות יעשה לכם את זה. לכן, שווה לשאול, לברר וללכת עם הבטן שלכם וגם עם סעיף ארבע.
- המלצות! כי אין הנחתום מעיד על עיסתו. אז תקראו באתר ואתם לא חייבים להישאר רק שם. אם לא תתעצלו ותדברו עם כמה ממליצים, זה כמעט תמיד לא יהיה לשווא. אולי אפילו תקבלו כמה טיפים על הדרך.
- עלויות. כמה זה עולה. כי בשורה התחתונה זה צריך לעמוד בתקציב שיעדתם לזה.
עכשיו כשאתם מצוידים בכול המידע תוכלו לבחור את מי שיפתח לכם את האתר שיהיה הכי טוב עבורכם.